2010. június 29., kedd

Hi! :)

Sziasztok!
Én vagyok az új társszerkesztő :)
Ginny-nek hívnak és imádom ezt a sorozatot *.* és mivel KryptonBoy felajánlotta, hogy beszállhatok a szerkesztésbe, boldogan elfogadtam :) Remélem nem okozok csalódást :) Ja és persze próbálok minél több frisset hozni ;) Mint tudjátok most indult az RTL-en magyarul is a VD szóval erről szólna az első frissem ami nemmás mint a szereplők Hivatalos szinkronhangja :) nem olyan érdekes de sok oldalon olvastam , hogy mennyire szeretnék tudni, hogy kinek ki lett a szinkronhangja bár szerintem senkinek nem nyerte el a tetszését :D na szóval:

Nina Dobrev -> Elena Gilbert hangja : Németh Borbála
Ian Somerhalder -> Damon Salvatore hangja: Szabó Máté
Paul Wesley -> Stefan Salvatore hangja: Varga Gábor
Steven R. McQueen
-> Jeremy Gilbert hangja: Szvetlov Balázs
Katerina Graham -> Bonnie Bennett hangja: Vadász Bea
Chris William Martin ->
Zach Salvatore hangja: Viczián Ottó
Michael Trevino ->
Tyler Lockwood hangja: Előd Botond
Kaya Ewell ->
Vicki Donovan hangja: Peller Anna
Candice Accola ->
Caroline Forbes hangja: Molnár Ilona
Sara Canning ->
Jenna Summers hangja: Kisfalvi Krisztina
Benjamin Ayres ->
Mr. Tanner hangja: Holl Nándor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése