2011. április 22., péntek

2x19-klaus letöltés+felirat

2x19-Klaus
LETÖLTÉS!

6 megjegyzés:

  1. ez nem magyar felirat.

    VálaszTörlés
  2. hát ez minden csak nem felirat...-.- meghalooookk..XDDDDDDD

    VálaszTörlés
  3. nem tudom hogy nektek mi nem stimmel, de ez egy normális felirat! még egyszer letöltöttem ,hogy megnézzem h tényleg van e valami baja , de NINCS! úgyhogy nem értelek titeket ... :/

    VálaszTörlés
  4. nekem nem jön ki a felirat, pedig letöltöttem a videót is és a feliratot is... Megtudnátok nekem mondani, hogy ilyenkor mi a baj? :)

    VálaszTörlés
  5. nem értem mert nekem is jó a felirat, pedig nem értek az ilyenekhez, mégis műhödik:D hál' az égnekXD ZsoZsi

    VálaszTörlés
  6. Először nekem sem volt felirat, aztán nagy nehezen sikerült rárakni, de az ékezetes betűket mindenféle jelekkel helyettesítette...és így elég nehéz volt megérteni xD

    VálaszTörlés