2011. április 22., péntek

2x20 feliratos-előzetes


7 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚRISTEN!Ez nagyon jó lesz! :D

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Lehet hogy buta kérdés, de megtudná valaki mondani, hogy ki az aki átesik a lépcső korlátján? Én elsőre Elenára gondoltam. Szerintetek is?

    VálaszTörlés
  3. vagy elena vagy bonnie nekik van sötét hajuk... de érdekes lessz mindenképp.. amugy a 'csapat' tudja hogy néz ki klaus valójában? (az eredeti testében)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Imádom az oldalatokat. Van egy meglepetésem a számotokra!:D

    VálaszTörlés
  5. Szia, Névtelen!

    Szerintem Klaus úgy néz ki az eredeti testében, mint, amit láttál a 19. részben, mikor Elijah visszaemlékezett. A végén is ugyanaz a férfi az, csak rövid hajjal. Szóval szerintem az az igazi teste, mivel nem öregszik. Már ha erre gondoltál.:)

    VálaszTörlés
  6. szerintem Névtelen arra gondolt, h damonék tudják-e, hogy kalus hogyan néz ki.
    mert valszeg elijah nem kap elő egy fotót és mutatja meg nekik..xdxdxxd
    (Kinga)

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz a kövi rész?

    VálaszTörlés