2011. május 13., péntek

Vége a 2.évadnak!


Sziasztok! Tegnap véget ért a The Vampire Diaries 2.évada! Szerintem nagyon jó finálét csináltak a készítők, bár szerintem most nem volt annyira izgalmas a vége, mint mikor nem tudtuk, hogy mi lesz Elenával az első évad végén, de persze ez csak az én véleményem!
Na akkor nézzük a kérdéseket: Damon ugye nem halt meg, mindenki örömére, az ő évadtörténete itt ért véget, de a 3.évad elején rögtön folytatódik, hisz megtörtént a várva várt első igazi CSÓK! :) bár Damon nem csókolt vissza, de sajnos nem is volt olyan állapotban, hogy viszonozni tudná, de szerintem Elenának egy köszönöm is elég volt :) Tehát akkor az első kérdésem az lenne, hogy szerintetek, hogyan folytatódik Elena és Damon kapcsolata a következő évadban?, hisz már Stefan sincs ott, hogy bezavarjon és szerintem egy darabig nem is lesz :) Ugyanakkor itt a második kérdés, hogy szerintetek mi lesz Stefan-al? Vajon mit kell tennie Katherine-el? Szerintem most felcserélődnek a szerepek a két testvér között! Hiszen most Stefan lesz a rosz, és minden bizonnyal Damon a jó, mert most az ő feladata vigyázni Elenára és a szeretteire! 
És akkor itt jön szóba Jeremy! A harmadik kérdés az lenne, hogy vajon mi történt Jeremy-vel? Miért lássa Vicky-t és Anna-t? Nekem van egy tippem, de először kíváncsi vagyok a ti véleményetekre, mert ha úgy van ahogy gondolom akkor még lehet, hogy még Jenna-t is látni fogjuk!
Matt és Tyler nem volt benne a fináléban, de bár ők már kivették a részüket az 21.epizódban.
Kíváncsi leszek, hogy vajon melyik fiú lesz Caroline végleges barátja! :) na ez jó is negyedik kérdésnek! :)
Itt még ötödiknek feltehetem azt a kérdést, hogy vajon hogyan alakul tovább az anya-lánya kapcsolat, vagyis Liz és Caroline hogyan folytatják tovább?. 
Na és akkor ha nagyon bele akarunk menni a történetbe akkor hatodik kérdésnek felteszem azt, hogy vajon Katherine hogyan tudott bemenni a Salvatore házba?, ami már Elenáé és ő még tudtommal nem hívta be a házba. Talán ez is a hasonmások különleges tulajdonságára utal? Nem tudom, talán ti okosabbak vagytok! :)
Végezetül megszeretném köszönni a magam és Ginny nevében is, hogy végig velünk tartottatok az évad során és kicsit feldobtátok az oldalt az érdekes üzeneteitekkel!!! :) KÖSZÖNJÜK!!!!

Összefoglalva a kérdések:

1.Szerintetek, hogyan folytatódik Elena és Damon kapcsolata a következő évadban?
2.Szerintetek mi lesz Stefan-al? Vajon mit kell tennie Katherine-el?
3.Mi történt Jeremy-vel? Miért lássa Vicky-t és Anna-t?
4.Vajon melyik fiú lesz Caroline végleges barátja: Tyler vagy Matt? Vagy talán máshogy alakulnak a dolgok?
5.Hogyan folytatódik Liz és Caroline élete?
6.Katherine hogyan tudott bemenni a Salvatore házba?

A válaszokat hozzászólásokban vagy az üzenőfalon megírhatjátok!

16 megjegyzés:

  1. 1.Damon és Elena biztosan egy pár lesznek a 3. évadban.
    2.Ezen még nem gondolkodtam,de Stefan előbb-utóbb vissza fog térni Mistic Falls-ba, viszont úgy gondolom, hogy egy ideig nem fogjuk látni Elena és Damon közelében, és így az ő kapcsolatuk is fejlődhet.
    3.Szerintem, valami történhetett Jeremy-vel, mikor a boszorkányok vissza hozták az életbe és most lássa a szellemeket, és szerintem komunikálni is képes velük.
    4.Én úgy gondolom, hogy Tayler, mivel Matt-nek nem igazán tetszenek ezek a természet feletti dolgok és pont ezért szakított Caroline-al.
    5.Szerintem Caroline elfogja mesélni az anyjának azt, hogy ők milyen módon élnek és, hogy jó vámpírok.Én remélem, hogy Liz a vámpírok oldalára fog állni és segít majd nekik.
    6.Katherine lehet, hogy azért tudott bemenni a házba, mert Elena meghalt és lehet, hogy most bármelyik vámpír betud menni, de lehet hogy tényleg a hasonmás dologhoz van köze, bár ez nem túl valószínű az előzmények alapján.

    Hát, ez az én véleményem. Lehet, hogy tévedek, de az biztos, hogy egy nagyon izgalmas évad elé nézünk. :D

    VálaszTörlés
  2. 1. Én is arra tippelek, hogy egy pár lesz Elena meg Damon
    2. Stefan szerintem teljesen ki fog fordulni magából, lehet, hogy Katherinne-t meg kell ölnie, de szerintem a végén ők is egy pár lesznek
    3. Jeremy szerintem félig halott félig nem vagy lehet, hogy él, de gondolom ez a boszorkányok büntetése, hogy látja a halott szerelmeit és vajon elcsábul-e valamelyiknek, mert úgye csak a két lányt látja pedig Jenna is meghalt, meg John szóval, akkor nekik is ott kéne lenniük
    4. Szerintem Caroline Tylerrel fog összejönni
    5. Liz megbékél
    6. Szerintem vagy elfeledkeztek a sorozat írok erről az aprócska részről dologról :)

    VálaszTörlés
  3. 1.Az elején tuti szenvedni fognak és nem lesz semmi , de aztán biztos, hogy kicsit egymásba gabalyodnak, amíg Stefan vissza nem jön....
    2.Stefan megint rosszfiú lesz és talán Katherinnel kavarnak majd, de visszamegy MisticFallsba és akkor újra bonyoldalmak lesznek és választ majd Elena és Katherinne közül.
    3.Ez az ára annak , hogy úja élhet.Látja azokat akik meghaltak , tud velük kommunikálni és nem fogják békénhagyni.
    4.MIndkettővel fog még kavarni, de a végén szerintem Matt.
    5. :)
    6. Ezt az apró részletet szerintem elfelejtették:)

    VálaszTörlés
  4. 1. szerintem Elena csak sajnálatból csókolta meg Damont... ha esetleg Stefan nem járna sikerrel az ellenszer keresésében. Ekkora jellemrombolást nem csinálnának Elenán. Ki fog tartani Stefan mellett, és együtt keresik majd Damonnal.
    2.Hát Stefan biztos h jófiú lesz, majd meglátjuk hogy alakul. :)
    3. Szerintem képességet kapott hogy lássa a régi szerelmeit, vagy pedig ő is szellem.
    4. Szerintem Tylerrel fog összejönni, viszont Matt még próbálkozni fog nála, de nem ő lesz a barátja.
    5.megbékél vele Liz.
    6. szerintem is elfeledkeztek a készítők erről a kis hibáról.

    VálaszTörlés
  5. 2. kérdésnél elírtam, hogy jófiú lesz biztos h rosz lesz, bocsi :D

    VálaszTörlés
  6. 2. Szerintem Klaus átfogja változtatni hibridé Katherinet és Stefant . Mivel még Elijah mondta hogy:Klaus uj fajt akar létre hozni ! És biztos ezt valahogy máshogy kell lehet akit ő meg harap majd iszik a véréből teliholdkor nem tudom de szeintem Stefan hibrid lesz !

    VálaszTörlés
  7. 7. kérdés lehetne az hofy mi lesz Elijahal ? Már mint ha oda visszik a családjához lesz aki feltámasztja őket ?

    VálaszTörlés
  8. 1. Elena kicsit tartózkodni fog az elején de Damon szive biztos meglágyul
    2. Stefan szerintem úgy fog visszatérni mistic fallsba hogy alig él és lehet az lessz a feladata hogy le kell mészárolnia egész mistic fallst
    3.Jeremy szerintem szellem és az összes szellemet látja.Talán:Csak a természetfeletti lények látják Jeremy-t(de akkor alaric mér látta??) szoval ez a véleményem erről.Meg még azis érdekes volt amikor a laptopján rákeresett a back from the death re lehet hogy ez is számítani fog.
    4.Biztos hogy Tyler, de szerintem Matt-et egyre jobban érdekelni fogják ezek a lények!
    5.Megbékél , vagy csak a lányával viszont Damont megpróbálja megölni
    6.Hát ez egy érdekes kérdés... Lehet hogy amikor 1 pillanatra meghalt feloldódott ez hogy ő hívhatja be és így már akárki szabadon mászkálhat a házban aki csak akar.De lehet hogy erről megfeledkeztek.
    7.Szerintem a családjával lessz és ha feltámad biztos azt a pillanatot fogja bánni amikor nem vette ki a szívét.

    VálaszTörlés
  9. Én nem tudom és nem is akarok találgatni mi lesz a 3. évadban, de egyet tudok, hogy már nagyon várom, mivel érdekes lesz az már biztos!!!

    VálaszTörlés
  10. és 8.Stefan és Katherinát át fogja változtatni Klaus hibridé ?

    VálaszTörlés
  11. 6.amikor elijah-t leszúrták katherine kiszabadult a sírból szóval lehet hogy azért mert egy ideig halott volt...

    VálaszTörlés
  12. 1.Szerintem Elena már régóta érez vmit Damon iránt, csak még magának is félt bevallani... de ez a csók ráébresztette (remélhetőleg) és csak összejönnek végre xD
    2.Szerintem Damon meg Elena úgy is kitalálnak valamit hogy megmentsék. Az lenne a legjobb ötlet ha Klaus családjából kihúzgálnák a karókat, ezzel felélesztve őket. Ők csak el tudnák intézni Klaust... közös erővel :)
    3.Hát a boszorkányok megmondták Boonie-nak hogy következménye lesz annak hogy ha feltámasztják. Tuti hogy ez a következménye. De hogy a szellemük az... feltámadtak... vagy hogy csak álmodja, az jó kérdés!
    4.Tyler. Matt világosan megmondta hogy ő nem kér ebből a világból. És szerintem ez nem is baj... nem mindenki olyan mint Elena. Szerintem Matt-et tényleg ki kéne hagyni az ő világukból... Tyler amúgy is passzol Caroline-hoz :D
    5.Liz megtanul különbséget tenni a jó és rossz vámpírok között, és rájön hogy jó vámpírok segítségével sokkal hamarabb megtalálja a rosszakat! Vagy legalábbis remélem xD Hát a saját lányát csak nem lenne képes megölni?!
    6.Film hiba xD

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Nem elérhető a 2.évad/11, 21. rész. Tudnál segíteni???
    Köszönöm előre is!
    Üdv: Orsi

    VálaszTörlés
  14. 3. Jeremynek halálközeli élménye volt és ezért látja a szellemeket. A szellemek látnak minket és beszélnek hozzánk, csak mi nem értjük őket. Jer találkozott a halálal és így láthatja őket ---> Aki látta a Szellemekkel suttogó című sorozatot az biztosan tudhatja.

    VálaszTörlés
  15. Én annak örülnék a legjobban ha Damon és Elena összejönnének.De hát ez ki van csukva.Bár a 2.évad végén megcsókolja Damont és hót ziher hogy mind a két pasit szereti,de stefan mellett ki fog tartani.Az irónö 3. könyvében Elena meghal a végén.Van egy pár kérdöjel a következö évadig

    VálaszTörlés