2011. szeptember 4., vasárnap



JELENTKEZÉS!!!


Újra indul egy szépségverseny, ezúttal Miss Autumn 2011 címért.
Sajnos nem tudjuk KryptonBoy mikor tér vissza közénk és hogy tud segíteni, de reméljük technikai problémák nélkül le tud zajlani a verseny. Valószínűleg egy külön oldalon fog a verseny zajlani (aminek a szerkesztése már folyamatban van).

Ami a versenyt illeti: bárki jelentkezhet, aki elmúlt 14 éves felső korhatár 25 év. Akinek nem sikerült az elmúlt verseny, most jelentkezhet és próbálkozhat, nem kell tennie semmi mást csak egy fényképet küldenie magáról (akár lehet őszi hangulatú is a hatás kedvéért, de nem kötelező).

JELENTKEZÉS HATÁRIDEJE: 2011. október 21.

JELENTKEZÉS ITT: tvdverseny@indamail.hu

Ha minden jól megy, akkor október 24-én indulna már a verseny (előbb nem hiszem).

Esetleg, ha nem probléma, a tárgyként odaírhatjátok hogy Miss Autumn. Köszönöm

5 megjegyzés:

  1. Miért csak aki elmult 14?:( sok mindneki jelentkezne szerintem aki nincs 14:/

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. ha jól tudom azért mert aki még nem töltötte be a 14-et és jelentkezik valami ilyesmire az oldalt vonják felelőségre ezért.

    VálaszTörlés
  4. Így van, ahogy Dika mondja. Addig amíg valaki nem tölti be a 14. életévét cselekvőképtelen = nem hozhat döntéseket, 14. életévét betöltve korlátozottan cselekvőképes= hozhat döntéseket korlátozottan. Szerintem senkinek nem örülnének a szülei, ha a 11 éves lányukat látnák egy honlapon szerepelni.

    VálaszTörlés
  5. Ja..értem:) jólvan..csak gondoltam rákérdezek:)

    VálaszTörlés