2011. szeptember 15., csütörtök

The Vampire Diaries - 3x01 - The Birthday LETÖLTHETŐ!!!!!!!!


8 megjegyzés:

  1. Mégis mikor lesz magyar felirat mert én már nagyon várom :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az eddigi, és a jövőbeli munkátokat is :D
    A kedvenc TVD oldalam csakis ez!!! :D

    VálaszTörlés
  4. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ én már le is töltöttem és meg is néztem. Már nagyon várom a folytatást, Meg tudjátok mondani, h a kövi rész mikortól lesz letölthető???

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nem tudjátok mi a címe annak a lassú számnak, ami a végén akkor megy, mikor Elelna beszél Stefannal? Előre is köszönöm!! :) Egyébként, eszméletlen jó, alig várom a folytatást! :P;)

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Gina vagyok és Nagyon Köszönöm a munkádat.

    VálaszTörlés
  7. A szám címe: Ron Pope - A drop in the ocean

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm a feltöltést. ♥

    VálaszTörlés