2011. november 3., csütörtök


ÚJ PÁLYÁZAT!!!

A pályázat témája: Vajon Elena Stefant vagy Damont választja?
Írd le egy kis történetben, hogy szerinted kit választ Elena és hogy fogja elfelejteni Stefant/Damont.
A művek minimum 15 mondatból álljanak, amiket a tvdverseny@indamail.hu címre tudtok majd elküldeni. Természetesen a nyertes mű szavazás útján fog eldőlni, a műveket le lehet majd tölteni és mindenki el tudja majd olvasni.
Beküldési határidő: 2011. december 11.
Remélem ez a pályázat jobban elnyeri az érdeklődéseteket, mint a szépségversenyek :)
Jó munkát :)

21 megjegyzés:

  1. Lehet úgyis írni, hogy a sorozatot folytatom? Könnyebb lenne...
    Lemerném fogadni, hogy nemsok Stelenás tölténet lesz... xD

    VálaszTörlés
  2. Úgyis jó, csak térj ki a történetben a feltett kérdésre is :) Meg persze ne legyen 100 oldalas :)

    VálaszTörlés
  3. Nem, 13 mondat lett, rövidre fogtam és válaszol a kérdésre is... és eleget tesz minden feltételnek... =)

    VálaszTörlés
  4. Ez is több fordulós lesz?

    VálaszTörlés
  5. Nem, szerintem maximum 2 hétig lesz a szavazás.

    VálaszTörlés
  6. Szia Kitti Vivien! Én már elküldtem az enyémet, és sajnos van egy vagy kettő szó amit véletlenül rosszul írtam. Csak azt szeretném megkérdezni, hogy ez baj lenne? :)

    VálaszTörlés
  7. Esztii: Te milyen sztorit írtál?
    Damon vagy Stefan?

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen Kitti! háátizéé én Stefanosat. tee? :)

    VálaszTörlés
  9. Wiraag: gondolom te Damon-osat ?! :) xdd

    VálaszTörlés
  10. Esztii: Nem... Azon kevesek egyike vagyok ami STELENÁS! De akk ezek szerint te is, nem?

    VálaszTörlés
  11. Wiraag: igeen. bár mondjuk örülnék, ha Damonnal lenne. de azért Stelenásat írtam. =D

    VálaszTörlés
  12. Wiraag: van facebook-od vagy msn-ed? =)

    VálaszTörlés
  13. Esztii: Van mindkettő.
    Facebook: Wirág Bajnóczy és magamról van kép, egy cicával. =3
    Msn: wiraag1@hotmail.com

    VálaszTörlés
  14. Wiraag: köszii. bejelölteleek. én Eszter Kiss. egykép rólam facebook-on. és kisseszti99@hotmail.com msn. köszönööm. =) *-*

    VálaszTörlés
  15. Kitti Vivien: mikor lesz eredmény hirdetés, és ugye megkaptad az én e-mailemet???

    VálaszTörlés
  16. Kitti Vivien, én még a régi e-mail címemen küldtem el az anyagot, amit időközben feltörtek, szval a kisseszti99@hotmail.com helyett esztii99@hotmail.com-ra küldd majd a választásod, köszönöm.:D

    VálaszTörlés
  17. Eszti. Megkaptam a pályázatod ne aggódj :) Még megy a jelentkezés és 2 hétig tart majd a szavazás, szerintem ez 12.11-e fele fog elkezdődni, még nem tudom

    VálaszTörlés
  18. Holnap kezdődik az 1. forduló?

    VálaszTörlés
  19. áhh semmi esélyem nyerni. : (

    VálaszTörlés