2010. október 1., péntek

2x06- Plan B - Tartalom! :)

Nos egy kis SPOILER!
Most megtudhatjuk, mit tartogat a 2. évad 6. epizódja.
Ennek a résznek a címe Plan B, vagyis "B terv" lesz, és már egy rövid tartalmat is találtam:
KATHERINE ÚJ ÁLDOZATOT VÁLASZT - Elena annak ellenére, hogy Jeremyt biztonságban akarja tudni, felajánlja a segítségét Alaricnak és Damonnak, Katherine ügyében. Forbes Seriff és Caroline együtt töltenek egy igen ritka anya/lánya napot. Bonnie véletlenül új információt tud meg Masonról és megosztja Stefannal, miközben arra készteti Damont, hogy vegye kézbe a dolgokat.


Rossz hír!!! :''''(
Most olvastam ,hogy ez, a 6. rész nem október 14-én hanem elvileg 21-én lesz!
Egyik látogatónktól, Aryll-től kaptam infót , miszerint nemzeti baseball meccs lesz aznap és így a The Return fogják ismételni!
Ha megtudok valami újat, majd jelzem!
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése