2011. június 15., szerda





HAMAROSAN ITT AZ ELSŐ HASONMÁSVERSENY!!!



Nem rég kaptam a hírt, hogy augusztusban, a szépség verseny után elindulhat ez a verseny is.


A verseny lényege, hogy a Vámpírnaplók szereplőire "hasonlítson" valaki. Ez természetesen nem jelenti azt, hogy csak külsőre hasonlíthat valaki, hanem tulajdonságokat illetően is. Ez lesz az első ilyen versenye az oldalnak, kíváncsian várjuk, mi lesz a véleményetek róla. Arra kérném az érdeklődőket, amíg nem jön el az idő, a szép nyári időben és a nyaralás során minél több fotót csináljanak magukról. :) Mindenki jelentkezését szeretettel várjuk, akár lány, akár fiú az illető, bátran jelentkezzetek majd. A részletekről egy kicsit később, de hamarosan jelentkezek. :)

Addig is annyi lenne a kérdésem, hogy írjatok kommenteket a verseny gondolatáról.


Kellemes nyarat mindenkinek :)

16 megjegyzés:

  1. azt hogyan fogjátok megtudni, hogy a belső alapján hasonlít-e az illető valamelyik szereplőre?

    VálaszTörlés
  2. Ezt úgy gondolta, hogy valaki kijelöli, hogy ő Elena szerepének megfelelne, mivel ő is jó lelkűnek tartja magát stb. Természetesen minden jelentkezőnek kell portfóliót készítenie majd (ez 10 képből áll) + meg kell jelölnie, melyik színészre hasonlít. Ennek egyébként az a célja, hogy az oldalnak saját Vámpírnaplók "sztárjai" lehessenek 2011-ben.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez tök jó :D Erre vártam már egy ideje én tuti nevezni fogok :D

    VálaszTörlés
  4. Damon hasonmásokra kíváncsi lennék :D :P

    VálaszTörlés
  5. Reméljük lesz Damon hasonmás is :) Hamarosan indul majd a jelentkezés is.

    VálaszTörlés
  6. Szerintetek lenne esélyem, ha szőke a hajam de Damon hasonmásnak jelentkeznék? Mert belsőleg nagyon hasonlítok rá.

    VálaszTörlés
  7. szerintem ez a belsőleg dolog nem a legjobb ötlet.. ha saját elenákat meg damonokat akartok akkor úgy is kell kinézni.. az marha jól mutatna az oldalon

    VálaszTörlés
  8. Utolsó előtti: szerintem lehetsz Damon, hogy szőke vagy.
    Kedves utolsó: szerintem kopp hasonmásokat keresve se fogunk találni.
    Azért szögezzük le, hogy itt nem csak nyerni kell, hanem élvezni a játékot is!!! Lehet hogy valaki nem barna bőrű és nem göndör a haja, de ő lesz az oldal Bonnie-ja.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Kitti Vivien: szerintem az nem hasonmás verseny. De amúgy nincs vele gond, nem a degradálás volt a cél, csupán egy vélemény. Azért köszi hogy válaszoltál.

    VálaszTörlés
  10. De jó. Nagyon szeretnék az oldal Car-je lenni. :)

    VálaszTörlés
  11. Na akkor lehet, hogy megvan az első jelentkező! :)

    VálaszTörlés
  12. én biztos nevezni fogok szinte tuti :DDD várom máár nagyon :DD *.*
    imádom az oldalt a legjobb :DDDD

    VálaszTörlés
  13. Elena és Katherine hogy lesz?Ugyanaz a személy lesz a hasonmásuk, vagy külön hasonmásik lesznek?Mert lényegében a külsejük majdnem egyforma(de valaki nézhet Katherinesen, valaki meg Elenásan), de a személyiségük különböző.

    VálaszTörlés
  14. Van valaki a Vámpírnaplókban, akinek világosbarna haja, kék szeme, és világos bőre van?Vagy legalább akire picit is hasonlíhatnék?Mert szívesen jelentkeznék:D

    VálaszTörlés
  15. esetleg Vickey az akinek világod barna a haja és a bőre sem olyan sötét. a googlen írd be hogy vickey donovan és nézd meg hogy hasonlítasz-e rá :)

    VálaszTörlés
  16. Ez az Elena és Katherine különbség engem is érdekelne... Egyébként szerintem külsőre se nagyon hasonlítanak. Maximum az arcuk, de az öltözködés... Teljesen más sztem... :)

    VálaszTörlés