2011. június 26., vasárnap

Miss VD Hungary 2011 Első Elődöntő Megnyitó! FRISSÍTVE!!!


Sziasztok! Annak ellenére, hogy nagyon lassú a netem, sikerült megcsinálni a szépségversenyes oldalt! Ha minden jól megy már 1hét múlva gyorsabb lesz és jobban megszerkesztem az oldalt!
Összesen 18  versenyző van, akiket itt vagy felül a Miss VD Hungary 2011 menüpont alatt nézhetitek meg!
Az elődöntő 1 hétig tart, vagyis jövőhét vasárnap éjfélig tudtok szavazni! Mindenki zsavazzon az általa szimpatikusnak talált versenyzőre! Sok sikert kívánunk mindenkinek!!!

Az elődöntőben, az utolsó 2 versenyző kiesik!!! 

3 megjegyzés:

  1. Ohh eddig lehetett jelentkezini?:( vagy lehet még?

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom, de csak 25-ig lehetett jelentkezni! :(
    De még van 2 verseny, ha valamelyikben jó vagy jelentkezz nyugodtan!

    VálaszTörlés
  3. Hát akkor szívtam,nyah mindegy...:) Valamiért úgy emlékeztem ,hogy 30.:"( öhm...melyik 2 van még? Mondjuk tegnap elküldtem a jelentkezést,de mindegy :D

    VálaszTörlés