2010. november 11., csütörtök

2x11 cím és menetrend :)

2x11 - By the Light of the Moon ( A Hold fényénél).
Elég romantikusan hangzik, de ha belegondolunk, és a vérfarkasokra koncentrálunk, akkor már rögtön nem olyan romantikus ez az egész... :D
Amerikai barátaink pedig közzé tették a menetrendet, egészen december végéig.
november 18 – 2.03 “Bad Moon Rising” (ismétlés)
november 25 – 2.05 “Kill or Be Killed” (ism.)
december 2 – 2.10 “The Sacrifice”
december 9 – 2.11 “By the Light of the Moon”
hétfő, dec. 13 – The Return és Brave New World (ism.)
kedd, dec. 14 – Bad Moon Rising és Memory Lane (ism.)
szerda, dec. 15 – Kill Or Be Killed és Plan B (ism.)
csütörtök, dec. 16 – Masquerade és Rose (ism.)
péntek, dec. 17 – Katerina és The Sacrifice (ism.)
december 23 – ismétlés
december 30 – ismétlés
 És amint láthatjátok a 11. rész után ismét lesz egy szünet ami hosszabb lesz mint a mostani.... :/
háááát.... bele sem merek gondolni h mi lesz velünk addig :O :(

2 megjegyzés:

  1. Amikor elkezdtem nézni, megnéztem egyszerre az I. évadot. Annyira hozzá szoktam, hogy nap mint nap nézhetem, hogy nekem már az 1 hét várakozás is rossz, nemhogy a majdnem 1 hónapos! :-)

    VálaszTörlés
  2. nem tudjátok, hogy lesz-e 3. évad? :D

    VálaszTörlés