2010. augusztus 27., péntek

1 & 2. évad promo képek Nina Dobrev :)

Nos azthiszem 12 frissel bepótoltam a nyaralásom alatti lemaradásomat.xD
Olvasgassatok vissza és informálódjatok ;)


Így estére én is elfáradtam ezért mára búcsúzom 2 db csodálatos képpel amin Nina látható *.*

A jobb oldali kép az 1. évadhoz készült még anno :)
A bal oldali kép pedig most készült a 2. évadhoz :)
Ez HQ minőségű :D Katt rá;)Majd ismét katt a kinagyításhoz :D de gondolom ezt tudjátok xD





Csak nekem furcsa és ennyire feltűnő, hogy míg az 1. évadhoz készült képen világos van és süt a nap, addig a 2. évadhoz készült képen felhős, sötét, borult az idő? :)

Szerintem ez jelképezi a 2 évaddal kezdődő bonyodalmakat :)
Bár az is lehet , hogy este van és fáradt vagyok és csak forog az agyam xD :D Szerintetek? :DD

Holnap ismét jönnek a frissek már ha lesznek :D reméljük igen :)
Jaa. és Katt. a képekre a nagyobb méretért ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése