2010. augusztus 30., hétfő

Vanessa Monroe szerelmi kapcsolata! De vajon kivel???


Újabb érdekességek kerültek elő a 2.évadban szereplő új karakteröl, Vanessa-ról akit Courtney Ford alakít!

Vanessa kutatni fog a Fell's Church-i vámpírok után.
"Én fogom játszani Vanessa Monroe-t aki a Duke Egyetem egyik hallgatója, és segítek Alaricnak, Damonnak és Elenának, Isobel felderítésében."


Az sem véletlen hogy ilyen csinos színésznő játssza a karaktert!


"Vanessának van egy konfliktusa, mert tanul ezekről a csodálatos mitológiai és folklór dolgokról de teljesen szkeptikus e téren. Félig hisz benne de félig mégsem, oda vissza ingadozik. Ez egy igazán nagy konfliktus számára."

Rákérdeztünk arra is, hogy Courtney Vanessája érzelmi kapcsolatba fog e valakivel kerülni, de a lány nevetve (vagyis igen) csak annyit mondott:
"Annyira el szeretném mondani, de nem tehetem, megölnének ha elmondanám!"  - Nevetett tovább és lezárta ezzel a kérdést.

Kíváncsi vagyok, hogy vajon kivel fog összejönni! Egyenlőre, csak 1 embert tudok elképzelni: DAMON!

1 megjegyzés:

  1. jaja szerintem is Damon lesz az... de szerintem csak egy kis kaland lesz mint pl caroline-al , mert ugye vanessa csak egy ilyen pár részes úgymond vendégszereplő lesz :) mármint azt írták :D és ugye Elenának is változnak majd az érzései Damon iránt , mint ahogyan említették szal lehet h Elena még féltékeny is lesz? :D na mind1 várom várom nagyoon :)

    VálaszTörlés