2010. augusztus 30., hétfő

újabb DVD-extra! Törölt jelenetek! :)

Nos..nem fűznék sokat ezekhez a videókhoz mert csak elég megnézni őket ;)

De azért annyit hozzátennék, hogy az 1x15 . rész törölt jelenetét 1:11 től kezdődően... ajánlom mindenki figyelmébe... ;)
Mert igen csak OMG pillanat!! :D törölt rész de akkor is lesz jelentősége szerintem mert ugye Matt anyja visszatérő szereplő és hát neki is lesz valami titka vagy én nem tudom de roh*dtul nem értem h most akkor Matt-nek az anyja micsoda :D a videó második felében amikor ott csókolózik azzal a pasival .. hát én nem tudom de csak úgy simán egy csókkal nem igen lehet megölni senkit....xD :D
szal OMG!!! ezmiez? :O vagy inkább ez kiez? :O :D


Na de ink. nézzétek meg és várom az ötleteket a 15. részre...:D

1x03--> 1x06->

1x07--> 1x08-->
1x11--> 1x16-->

Az említett 1x15. részt pedig nem lehet beilleszteni , ezért IDE kattintva érhetitek el ;)

3 megjegyzés:

  1. Szerintem Matt anyja Démon!
    Mert a The Gates című sorozatban is van egy ilyen képességgel rendelkező csaj aki démon. A csók által szívja el a másik test energiáját és ha túl messzire megy akár meg is ölheti.

    VálaszTörlés
  2. ez tök durva Matt anyja... ezt kár hogy kivágták

    VálaszTörlés
  3. Hát...
    Az is lehet hogy megfújtotta. :)
    Vagy nem tudom, de ha visszatérő szereplő lesz Kelly és ha ez jelentős rész, nem vágták volna ki!! Szerintem!!!

    VálaszTörlés