2011. augusztus 20., szombat

Interjú a Szépségkirálynővel!!!

INTERJÚ - KONTRA DORKA - MISS VD HUNGARY 2011 SZÉPSÉGKIRÁLYNŐ

1.Szia! Köszi, hogy elkészíthetem veled ezt az interjút! :)
  Ez volt az első szépségversenyed vagy már korábban is szerepeltél ilyen programban?
Szia! Nem kell köszönnöd, szívesen teszem.:) Igen ez volt ez első szépségversenyem, és ezért is örülök annyira, hogy megnyertem, mert így szép emlékeim lesznek róla.:)

2.Mondanál valamit magadról? Röviden mondj pár szót magadról!
Magamról talán csak annyit, hogy egy életvidám lánynak tartom magam, aki igyekszik az élet minden egyes percét kihasználni. 

3.A tanulmányaidról mondanál pár szót?
Szerencsére mondhatom azt hogy jó tanuló vagyok. Most megyek másodikba egy Dunaújvárosi gimnáziumba és eddig a négyes átlag mindig megvolt, és ezt igyekszem tartani.
 
4.Szeretsz utazni? Ha bárhova elmehetnél, hova mennél?
Igen nagyon szeretek utazni, és világot látni, bár eddig erre sajnos még nem került még sor. Ha bárhova mehetnék akkor talán egy egzotikus helyre mennék, ahol sok az újdonság és a kultúrájuk is teljesen más.

5.Mivel töltöd szabadidődet!
Az összes szabadidőmet próbálom a barátaimra fordítani. Számomra a barátság nagyon fontos dolog az életben, hisz ők mindig ott lesznek neked.:)

6.Milyen jó és rossz szokásaid vannak? Ha vannak! :)
Jó szokásomnak mondhatom hogy nem beszélek trágárul, nem cigizek és még semmilyen hangulatmódosító szert sem próbáltam ki. Rossz szokásom az viszont sajnos több van. Sokat feleselek, nagy a szám és ez nem mindig jó, mint pl. a tanároknál, a másik az, hogy hangosan szoktam rágózni és ez egy iskolai ünnepségen nem a legjobbkor jön.
 
7.Voltál már szerelmes?
Hú ez a kérdés, most nagyon optimális.:) Sajnos most lett vége egy másfél éves kapcsolatomnak a barátommal, és most egyedül vagyok. De őt nagyon szerettem, teljes szívből és meg tapasztaltam az igaz szerelmet, ilyen fiatalon:)

8.Ha megnyernéd a lottót, mi az a 10 dolog amit mindenképp megcsinálnál?
Kapásból 10 dolog nem jut eszembe csak egy pár. Elsőnek a szüleimnek adnék a pénzből, hogy egyengessék útjaikat, mert elváltak, aztán tesómnak adnék, végül a maradékot tartanám meg magamnak. A pénzből elmennék világot látni, ami egy Ausztráliai szafari úttal érne véget. Ja és apukámnak vennék egy motort, mert már nagyon szeretne egyet:)

9.Ki a kedvenced a Vámpírnaplókban? Ha találkozhatnál vele mi lenne hozzá az első kérdésed?
Ian Somerhalder, mint majdnem minden lánynak :) Most semmilyen kérdés nem jutna eszembe, ha találkozhatnák vele akkor egyszerűen csak nézném,csodálnám, hogy valójában milyen ember is, és akár egy napot is úgy eltöltenék vele, hogy akár hozzá sem szólnék csak figyelni,nézni őt.

10.Milyen érzés Miss VD Hungary 2011 szépségkirálynőnek lenni? Mi a véleményed az oldalról?
Hogy milyen érzés? Olyan varázslatos, és egyben furcsa is, mert még nem történt velem hasonló. Nagyon szeretem ezt a kis oldalt,mindent meg lehet találni rajta, amit szeretnénk a Vámpírnaplók c. sorozattal kapcsolatban. Sok rajta az érdekes és hasznos információ. Napi rendszerességgel nézem, hogy esetleg valami új esemény, vagy fejlemény adódik-e.

KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!!!

KryptonBoy

1 megjegyzés:

  1. Szia Dorka. :]
    Nekem nagyon szimpatikus lány vagy és csak, hogy tudd szavaztam rád. Szerintem simán megpróbálhatnál indulni egy komolyabb szépségversenyen is.
    Üdv: Kinga :)

    VálaszTörlés