2011. augusztus 6., szombat

The Secret Circle (CW) - 1x01 Pilot (Sept15)



Sziasztok! Szeptember 15.-én a VD 3.évadával együtt indul egy új sorozat, amely a The Secret Circle címet kapta! A sorozat forgatókönyve ugyanúgy mint a VD egy regény alapján íródott! Az könyv írója ugyan az mint a VD-é: L. J. Smith! Sorozat középpontjában egy fiatal lány áll, aki boszorkány, csak ezt még ő sem tudja magáról! Egyébként az egész sorozat is a boszorkányokról fog szólni, mert lesznek egy páran! Szerintem mindenki nézze meg a Pilot epizódot ami után eldönthetjük, hogy folytatjuk-e a továbbiakban vagy sem! Az biztos hogy az 1.rész fent lesz az oldalon!
Két kedvenc ismert szereplőm is játszik a filmben, ami eleve kecsegtető ajánlat :)  - Thomas Dekker (Terminator: The Sarah Connor Chronicles), Phoebe Tonkin (H2O: Egy vízcsepp elég)!

Én biztos hogy megnézem, és remélem hogy kapunk még egy ugyan olyan jó sorozatot mint a VD!


Kedvcsinálónak nézzétek meg a következő előzetest!


8 megjegyzés:

  1. Az előzetes alapján nem valami nagy szám sztem a VD. jobb (L):D

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez naggggyon bejön, nem azt mondom hogy jobb mmint a VD mert annál semmi sem jobb, de szerintem felrakhatnád az oldalra mert én nézném vagy legalább ird meg hogy honnan vannak a részek :)

    VálaszTörlés
  3. Az első rész biztos fent lesz, de valószinűleg nem csinálok neki külön lapot mint a VD részeknek, csak hetente lesz egy link bal oldalon ahol le lehet tölteni!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Én nem láttam az előzetest se meg semmi, de én már nagyon várom magát a sorit,mert egyébként jókat hallottam róla. Aztán persze bármi lehet... Tök jó lenne ha vennéd! Én tutira kíváncsi vagyok rá. :)

    VálaszTörlés
  5. sziasztok...
    Nekem nagyon tetszett az előzetes, viszont nálam még mindig a VD az első... Én is szeretném, hogyha, itt is fent lenne... vagy legalábbis le lehetne tölteni...

    VálaszTörlés
  6. Jó kis sorozatnak ígérkezik, de majd meglátjuk ;D

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Nekem a VD jobban tetszik (de ez egyértelmű), de ez a sorozat is nagyon tetszik, én szívesen nézném ezen az oldalon.

    VálaszTörlés
  8. Hali Szerk!nem tudnád felrakni az első részt,ugy h online is lehessen nézni?

    VálaszTörlés