2010. szeptember 20., hétfő

Legszexibb vámpír szerető :) SZAVAZÁS! :)


A HollywoodLife.com indított egy újabb szavazást. Azt hiszem nagy csata lesz a különböző csoportok között, hogy ki kapja meg a Legszexibb vámpír szerető címet -:D-

Az össze színésznő gyönyörű és a sorozatuk által közismertté váltak ,ezért biztosan sok rajongó fogja őket támogatni ,ezért nehéz megjósolni ,hogy ki lesz a győztes ..
DE nagyon reméljük ,hogy NINA lesz a győztes:)

A jelöltek közt ott van még két TVD-ből ismert színésznő is, Candice Accola (Caroline) és Kayla Ewell (Vicki Donovan) .

Mindannyian tudjuk, hogy a vámpírok szexik, de valójában nem teljes vámpír az, akinek nincs az oldalán egy szép lány.
A HollywoodLife.com összegyűjtötte a vámpír-lányok listáját, és indított egy szavazást, hogy megtudja mi a rajongók véleménye.

A SZAVAZÁSHOZ KATT. A KÉPRE!

(itt is sokszor lehet szavazni ,szóval hajrá ,szavazzatok NINÁRA ;) )

2 megjegyzés:

  1. Hát én is nagyon remélem, hogy Nina nyer, mert ő szép és elég szimpatikus, Kristenre meg elég ránézni, és hányingerem lesz xD
    Sookie-nak meg (boccs, Annának) szünet van a foga közt!! Hát én vagyok az egyetlne, akit ez zavar??!! : DD

    VálaszTörlés
  2. hát,nem pont rájuk értettem azt ,hogy gyönyörűek, mert vannak még többen is :) nem csak az a kettő aki Ninán kívül van a képen :D
    de én is remélem h Nina nyeri meg :)

    VálaszTörlés