2010. szeptember 6., hétfő

Paul Wesley cikk :)

Az RTL klub oldalára fekerült egy cikk Paul wesley-ről, amir most elolvashattok :)

Stefan Salvatore farkasként meztelenre vetkőzött és szexszel csábította el áldozatait.
Nyolc évvel a Vámpírnaplók bemutatkozása előtt egy tévéproducer már felfedezte a Paul Wesley-ben rejlő lehetőségeket. Egy vérfarkasokról szóló, tízrészes horrorsorozatban az akkor 18 éves színész még a ruháit is ledobta és merész szexjelenetet vállalt a Wolf Lake című szériában. Paul maga is vérszomjas farkast alakított, aki csábereje segítségével gyűjtötte áldozatait. Wesley éppen úgy néz ki a 2001-es felvételeken, mint ma a Vámpírnaplókban. A Wolf Lake-ben egy későbbi Alkonyat-szereplővel játszott együtt, a Harry Clearwatert alakító indiánnal, Graham Greene
-nel.

Az iesb.net riportere megkérdezte Wesley-t a Vámpírnaplók premierje előtt, hogy miben különbözik a Wolf Lake-beli vérfarkas és a vámpír Stefan Salvatore megformálása.

„A vérfarkasok nem intellektuális lények, ők olyanok, mint a veszett állatok. Van bennük egyfajta ösztönös düh. A vámpírok viszont gondolkodnak. Stefan befelé forduló személyiség, egy entellektüel. Ül egymagában és ír, sokkal több benne a finomság. Amikor vérfarkast játszottam, még csak 18 éves voltam, egy féktelen tinédzser, akkor illett hozzám az az ösztönös szerep és jól éreztem magam benne. Akkor én voltam az alfahím, most pedig egy magába forduló, intelligens figura. Ez két nagyon különböző dolog” – válaszolta Paul Wesley.

A Wolf Lake története szerint a szörnyetegek megszállják Seattle külvárosát, ám a rövidéletű sorozat nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, így a sztori nemigen tudta kiforrni magát. Paul más tévésorozatokban is bőven gyűjthetett tapasztalatot, mielőtt megkapta a nagy lehetőséget Stefan Salvatoreként. A Wolf Lake után a Smallville-ben is felbukkant Lucas Luthor szerepében, majd az Esküdt ellenségekben, a CSI: New York-i helyszínelők és a CSI: Miami helyszínelőkben is láthattunk egy-egy epizód erejéig, a 24 viszont már négy részt szánt a karakterének, közben pedig álompasit is játszhatott a Pimaszokban. Stefan Salvatoréban már minden megvan, amivel Paul felhívhatta magára a figyelmet. Leginkább a női nézők körében.

Nézze a Vámpírnaplókat minden pénteken 22 óra 10 perckor az RTL Klubon!

Forrás: www.iesb.net, socialitelife.celebuzz.com

2 megjegyzés:

  1. Nemis tudtam, hogy korábban szerepelt, pedig előszeretettel nézem meg azokat a filmeket amik vámpírokkal vagy vérfarkasokkal foglalkozik. Lehet nem figyeltem. Különben rajongói oldal lévén... Szeretnék egy pici segítséget kérni. Ugye a TV-be adják vagy adták a Vámpírnaplókat. Mindezt azért mondom mert általában már este nagyon fáradt vagyok és egy jóideje már nemtudom megnézni. Arra gondoltam meg lehet venni a könyveket is már. A tanácsotokat szeretném kérni ez ügyben. Mennyire jók ezek a könyvek? Addig láttam kisebb nagyobb kimaradásokkal a sorozatot, mikor Stefan újra emberi vért iszik. Az ebben a könyveb van benne? Tehát ettől a könyvtől már érdemes lenne megvennem? http://goo.gl/E4WVa

    Köszi mindenkinek.

    VálaszTörlés
  2. Kedves boros1124
    Ha kimaradásokkal láttad a sorozatot akkor szerintem nem hiszem hogy érdemes megvenni a könyvet mivel a két dolog nagyban különbözik egymástól. Igaz a filmet ezeknek a könyveknek az alapjára csinálták de tényleg nagyon sok dologban különbözik. :) inkább nézd meg a sorozatot a weben pl ezen az oldalon is megtalálhatók a részei.

    VálaszTörlés