2010. július 12., hétfő

4 kérdés Nina Dobrevhoz

1. Hogyan fejlődött a színészi tudásod, kezdve a Degrassitól egészen a Vámpírnaplókig?
Nina:
Sokkal fáradtabb vagyok, és egyre kevesebbet tudok aludni. [nevet] Azt hiszem, sokkal magabiztosabbnak érzem magam, és jó tudni, hogy mikor kézbe kapom a szövegkönyvet, elolvasom, feldolgozom azután magamhoz mérten a legjobban tudom nyújtani.


2. Milyen volt számodra a középiskola?
Nina: Művészi suliba jártam,úgyhogy alapvetően "Hírnév"-ben éltem. Rengeteg verseny volt, de tényleg jók voltak. Csomó tehetséges emberrel találkoztam, és itt tanultam meg, hogyan lehet bekerülni a szakmába. Itt tanultam meg azt, hogy örülni kell annak, aki most vagyok, és amit most csinálok. Továbbá egy nagyon jó baráti társaságra tettem szert, akikkel még most is szívesen együtt lógok. Nagyon jó volt.

3. Meglepett az a döntés, hogy Elena karakterét ennyire megváltoztatták az L.J. Smith könyveiben leírtaktól?
Nina: Nem, mert tudatosan csináltuk. Elena a könyvekben egy átlagos lány, aki mindig megkapja amit akar, népszerű, szőke és kék szemű. Én nem vagyok se szőke, se kék szemű, és pont ezt akarta Julie és Kevin(producerek).

4. Milyen jövőt jósolsz Elenának?
Nina: Szerintem egyszer érzelmileg összeomlik. Nézzünk szembe a tényekkel, a barátja egy vámpír, akinek a testvére szintén vámpír, a legjobb barátnője boszorkány. Sokáig tartogatja magában, de egyszer végül kitör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése