2010. július 9., péntek

Interjúk Mebourne-ban!

Paul Wesley-vel készült egy interjú Mebourne-ben. Egy régebbi bejegyzésben pontosabban ITT már olvashattatok pár dolgot amit Paul mondott Sydneyben és Melbourne-ben. Viszont most meghoztam az összes oda látogatott VD szereplővel készült interjút! Remélem tetszik. Kezdjük Paul-al.

K: Melyik a kedvenc jeleneted az első évadból?
Paul: A pillanat, még mielőtt Elena és Stefan szeretkeznek. Azaz első alkalom, hogy Stefan felvállalja igazi énjét, mikor a szeme megváltozik. Stefan szégyellte, de Elena szerint szép volt. Szerintem az egyik legmeghittebb pillanat. A szerelmi jelenet, szorosan a második.

K: Hogyan kerültél a szakmába?
Paul: A szüleim azt akarták, hogy keresztény iskolába járjak, de jégkorongozni akartam ezért kirúgtak. Majd elkezdtem színészkedni és egyre jobban meg szerettem a dolgot. Rájöttem, és tudtam, hogy karriert kell belőle csinálnom. Aztán csak úgy belecsöppentem. Tanácsom a jövendőbeli színészeknek/színésznőknek – azért színészkedj, mert szereted.

K: Van valami ajándékod a Vámpírnaplókból?
Paul: Egy tincs Ian hajából, hogy szerencsét hozzon. De még viselek Vámpírnaplók fehérneműt is.

Az interjú folytatását és a másik 3 interjút (Ian, Nina, Michael) a Bővebben-re kattintva érhetitek el!

Bővebben --->

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése