2010. július 27., kedd

Ian Somerhalder új barátnője! Vagy mégsem? :D

Mint már tudjuk Ian szakított Megan Auldal hisz az egyik régebbi interjú-ban ex barátnőként emlegeti!
Most pedig úgy látszik új társra talált aki sajnálatunkra nem Nina Dobrev :(
Most gondolom sokan elkeseredtetek , de én még mindig azt mondom, hogy várjuk ki a végét ;)
Hisz érezhető ,látható közöttük a kémia és ezt nem csak azért írom mert a soriban Delenás vagyok ,hanem mert akinek van szeme az látja :)Nina&Ian szurkolunk :)

DE ez még NEM 100 %-os hír mert 2 videó készült San Diego-ban és az egyiken Ian átöleli ezt a szőke nőt ,viszont mint tudjuk Ian szereti ölelgetni a hölgyeket xD
És elvileg ez a nő csak egy stáb tag akivel jóban vannak... ezt már csak ők tudják :)


Szóóval itt a két videó, de mint mondtam még semmi sem biztos :)
A harmadik videóban pedig azt láthatjuk ahogy Nina és Ian taxiba ülnek :)

4 megjegyzés:

  1. háát nemtom de szerintem nem jönnek össze és ha össze is jonnének az nekünk miért lenne jobb? szeretem a TVD-t de én nem szeretném ha összejönnének most biztos mindenki rám lesz itt mérges de ez a véleményem

    VálaszTörlés
  2. en sem orulnek ha osszejonnek Iannal....a kemia Stephan es Elena kozot is megvan es jo part alakitanak a filmben....orulnek ha a valo eletben is ossze jonnenek..szurkolok nekik

    VálaszTörlés
  3. nem fog öszejönni stefannal a való életben mert mert ő már vőlegény

    VálaszTörlés
  4. ő a huga robin és nem a barátnője :)

    VálaszTörlés